wrz.21.2011

Walk Creative, Walk Social Media, Walk PR

Płacę abonament RTV

Agencje Walk i Adwertajzing na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych, TVP i Polskiego Radia przygotowały kampanię promującą opłacanie abonamentu RTV. Została ona zrealizowana pod hasłem „Polska numerem 1 w Europie”. W ramach zlecenia przygotowano strategię i kreację kampanii reklamowej, PR oraz social media.

Kampania reklamowa została podzielona na trzy etapy:

W pierwszym etapie pojawiły się teasery, w których obcokrajowcy gratulowali Polakom zajęcia „pierwszego miejsca w Europie”.

W rozwinięciu emitowane były spoty wyjaśniające, że Polacy wyprzedzili innych Europejczyków w…. nieopłacaniu abonamentu.

 

W trzeciej części, pojawiają się komentarze Polaków, którzy wnoszą opłatę abonamentową i wzorem mieszkańców innych krajów europejskich zachęcają rodaków do tego samego.

Spoty TV i radiowe są wyemitowane na antenach TVP i Polskiego Radia. Kampania obejmuje również prasę.
Na jej potrzeby została także uruchomiona strona internetowa www.placeabonament.pl, na której można uzyskać informacje dotyczące abonamentu RTV.

Działania reklamowe uzupełniła kampania public relations oraz social media prowadzona przez Walk PR i Walk Social Media.

 

teasery:

 

 

 

  

rozwinięcie:

 
 
 
  

2 etap: