Brief

Brief

Verva Street Racing jest największym wydarzeniem motoryzacyjnym w Polsce, organizowanym od 2010 roku. Pierwsze edycje odbywały się w samym centrum Warszawy (pl. Teatralny). W 2013 roku wydarzenie zostało przeniesione na Stadion Narodowy, na którym przez kolejne dwie edycje gościły światowe gwiazdy motoryzacyjne z Top Gear. Najważniejszym założeniem dla edycji 2016 było odświeżenie charakteru imprezy i tym samym rozszerzenie jej grupy docelowej.

Naszym zadaniem była kompleksowa produkcja festiwalu, w tym przygotowanie komunikacji marketingowej i PR. Byliśmy odpowiedzialni między innymi za zaplanowanie wszystkich elementów scenariusza oraz atrakcji statycznych (8 godzinna realizacja), zdobycie niezbędnych pozwoleń potrzebnych na organizację imprezy, opracowanie planu zagospodarowania terenu i zadbanie o bezpieczeństwo.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Postanowiliśmy zmodyfikować format wydarzenia w kierunku całodziennego festiwalu dla rodzin, przyjaciół, mieszkańców Warszawy i fanów motoryzacji. Rozbudowana infrastruktura z poszczególnymi strefami atrakcji pozwalała na całodzienną rozrywkę z najbliższymi (nawet tymi najmłodszymi). Zbudowaliśmy od zera profesjonalny tor wyścigowy (6,5 m2 wylanego asfaltu i 1300 m barier betonowych). Na mobilnej scenie odbyły się koncerty czołowych polskich gwiazd, dzięki czemu w unikalny sposób połączyliśmy muzykę z motoryzacją.

Wynik

Wynik

Osiągnęliśmy największą frekwencję w historii Verva Street Racing – 110 000 widzów! Hałas dodatkowo zrobiło 600 pojazdów i 3590 publikacji w mediach.