Brief

Odświeżenie wizerunku

Verva Street Racing jest największym w Polsce wydarzeniem motoryzacyjnym w Polsce organizowanym od 2010 roku. Pierwsze edycje odbywały się w samym centrum Warszawy (pl. Teatralny) aby w 2013 przenieść się na Stadion Narodowy, na którym to przez dwie edycje gościły światowe gwiazdy motoryzacyjne z Top Gear. W związku z powyższym założeniem dla edycji 2016 było całkowite odświeżenie tego produktu i tym samym rozszerzenie grupy docelowej tego wydarzenia.

Naszym zadaniem była kompleksowa produkcja festiwalu w tym jego komunikacji marketingowej i PR. Byliśmy odpowiedzialni między innymi za zaplanowanie wszystkich elementów scenariusza oraz atrakcji statycznych (8 godzinna realizacja), zdobycie niezbędnych pozwoleń potrzebnych na organizacje imprezy, opracowanie planu zagospodarowania terenu i zadbanie o bezpieczeństwo.

Rozwiązania

Motoryzacyjne show

Postanowiliśmy zmodyfikować format wydarzenia w kierunku całodziennego festiwalu dla rodzin, przyjaciół, mieszkańców Warszawy i fanów motoryzacji. Rozbudowana infrastruktura z poszczególnymi strefami atrakcji pozwalała na całodzienną rozrywkę z najbliższymi (nawet tymi najmłodszymi). Zbudowaliśmy od zera profesjonalny tor wyścigowy (6,5 m2 wylanego asfaltu i 1300 m barier betonowych). Na mobilnej scenie odbyły się koncerty czołowych polskich gwiazd, dzięki czemu w unikalny sposób połączyliśmy muzykę z motoryzacją.

Wynik

Było głośno

Udało się osiągnąć największą frekwencję w historii Verva Street Racing – 110 000 widzów! Hałas dodatkowo zrobiło 600 pojazdów i 3590 publikacji w mediach.