Od ponad 150. lat rum BACARDI towarzyszy ludziom na najlepszych imprezach i w muzycznych przygodach na całym świecie. Dlatego marka nawiązała współpracę z Open’er Festival, a jej efektem była strefa “CASA MUSICA”.
Do naszych zadań należało stworzenie pełnej koncepcji aranżacji strefy oraz jej produkcja, w tym przygotowanie scenografii.
Projekt CASA MUSICA został dostosowany do wymagań obsługi barmańskiej, co było nie lada wyzwaniem, bo barmanów było aż 50-ciu! Odpowiadaliśmy również za technikę (światło, dźwięk, multimedia), logistykę, opiekę nad artystami, a także realizację live steamingu DJ-skich setów. Przygotowaliśmy również wyjątkowe aktywacje dla konsumentów, m.in. aplikację do tworzenia zdjęć 360 stopni.
Zorganizowaliśmy aż 13 koncertów! Prawie 57.000 osób miało okazję zobaczyć live streaming setów dj’skich, a około 24.000 odbiorców aktywnie uczestniczyło w transmisji. Do stworzenia drinków zużyliśmy tonę lodu i 1,5 tony limonek.